Témáink

Munkatársaink tapasztalatai és projektjeink alapján mára a Scale Research a piackutatás valamennyi területén rendelkezik gyakorlattal. Projektjeinkben végzünk kvalitatív valamint kvantitatív kutatást is az ügyféligény szerint. Munkánk során akár  a már Megbízónk tulajdonában levő kutatási adatok összesítését, elemzését is elvégezzük a marketing és értékesítési folyamatok és döntések támogatásához.

A kutatások megtervezésénél, a kutatási probléma megragadásánál széleskörű területen szerzett tapasztalataink segítenek abban, hogy képesek legyünk a kérdéssor hatékony és lényegre törő összeállítására, a módszertan releváns kialakítására. Tipikus projektjeink olyan feladatokat tartalmaznak, mint:

  • egy adott termékkategóriához vagy image-hez fűződő ügyfél/fogyasztói attitűd
  • brandinghez szükséges inputok összegyűjtése
  • márkaismertség feltérképezése
  • látens üzleti igények feltárása
  • értékesítési hatékonyság mérése
  • ügyfél/fogyasztói percepciók feltárása
  • elégedettség-, lojalitásvizsgálat
  • koncepcióteszt
  • kommunikációhatékonyság vizsgálat

Valamennyi kutatásunk során a taktikai elemeken túlmenően stratégiai kérdéseket is vizsgálunk.

Projektjeinkben különös hangsúlyt fektetünk az eredmények üzleti értelemben vett értelmezésére: a puszta ténymegállapításokon túlmutató, az eredményeket összefüggéseiben látó értelmezést és értékelést adunk, ezzel elősegítjük az üzleti célok elérését.