Scale Research

A Scale Research Kft. 2005 elején alakult, kifejezetten azzal a céllal, hogy a banki-pénzügyi szektor számára végezzen piackutatásokat és adatokra alapozott tanácsadást. A cég megalapítása óta a banki és szolgáltatás piackutatási szektor egyik meghatározó szereplője lett, a legtöbb nagy megbízóval rendszeresen együtt dolgozik. 2017 eleje óta az Inspira csoport tagjaként folytatja működését.

Munkatársaink tapasztalataira és projektjeink széles körére alapozva a Scale Research a kutatási igények teljes körét képes lefedni, legyen szó kvalitatív- illetve kvantitatív kutatásról, adatokra alapozott vagy módszertani tanácsadásról, illetve az adatok másodelemzéséről.

A pénzügyi tudatosság még kevés a megtakarításhoz

A pénzügyi tudatosság még kevés a megtakarításhoz

A mai harmincasok felelősen és tudatosan döntenek pénzügyi kérdésekben, kiemelten fontos számukra, hogy legyen megtakarításuk, de rendszeresen megtakarítani csak 23 százalékuk tud, négy harmincasból egynek pedig egyáltalán nem sikerül félretennie.

Hedonista túlélők vagy családos otthonteremtők?

Hedonista túlélők vagy családos otthonteremtők?

Különleges korosztály a mai 30-asoké: ők a digitális átmenet generációja. Az utolsók, akiknek gyermekkora még az analóg, offline világban zajlott, emlékeiket azonban a technológia, a VHS- és DVD-korszak, az első mobiltelefonok, az internet megjelenése és egyes ikonikus tévéműsorok (Kacsamesék, Knight Rider, Mátrix, Dallas) határozzák meg.