Hedonista túlélők vagy családos otthonteremtők?
Átfogó kutatás készült a mai harmincas generációról
Különleges korosztály a mai 30-asoké: ők a digitális átmenet generációja. Az utolsók, akiknek gyermekkora még az analóg, offline világban zajlott, emlékeiket azonban a technológia, a VHS- és DVD-korszak, az első mobiltelefonok, az internet megjelenése és egyes ikonikus tévéműsorok (Kacsamesék, Knight Rider, Mátrix, Dallas) határozzák meg. A család és a saját ingatlan megléte vagy hiánya ugyanakkor óriási vízválasztó a harmincasok között: a generáció fele elégedett, révbe ért, vagy jó úton jár, és nem cserélne senkivel; a másik fele viszont még útkereső és borúsabban látja a jövőt anyagi, szakmai vagy magánéleti gondok miatt.
Kattintson tovább a teljes cikkhez.
Digitális fizetési megoldások használata Magyarországon (és a régióban) – friss kutatás, amihez nekünk is van némi közünk 😊
A Mastercard idén második alkalommal mérte meg hazánk Digitális Fizetési Indexét, amely három fő pillérre: az infrastruktúrára, a tudásra és a használatra alapozva méri a piac...
Mi lesz a pénzügyeinkkel? Pesszimistább a magyar lakosság, mint a járvány idején
Scale Research: mélyponton a lakosság szubjektív jövedelmi helyzete, a hitelfelvételi nyitottsága és a megtakarításokkal kapcsolatos várakozásai, amelyek a COVID járvány idején...
Spórolni kezdett a magyar lakosság: így hat a háború a pénzügyeinkre
2022 júniusában a magyar lakosság 58%-a tervezte, hogy visszafogja kiadásait vagy elhalasztja nagyobb vásárlását a következő 1-2 hónapban, ez a márciusi értékeknél magasabb...




