Bankindex™
Bankindex™
A Scale Research 2008-ban indított, saját módszertanon alapuló és reprezentatív Bankindex™ kutatása a lakossági, mikro és KKV ügyfelek körében vizsgálja és elemzi folyamatosan a magyar banki piac trendjeit és változásait. A kutatás egyszerre ad áttekintést a piac fő jellemzőiről, valamint lehetőséget nyújt alcsoportok és termékhasználói szegmensek részletes elemzésére is, a modulárisan felépített kérdőívre alapozva.
Ahhoz, hogy a Bankindex™ kutatás követni tudja a banki piac és a technológiai környezet fejlődését, a kutatás tematikáját 2019-ben ismét megújítottuk. Így a felmérés adataira alapozva hatékonyan segítjük ügyfeleinket üzleti döntéseik meghozatalában
Az évente 5 alkalommal megvalósuló reprezentatív megkérdezés, valamint a több évre visszatekintő trend adatbázis segítségével akár költséges és hosszadalmas ad hoc kutatásokat is kiválthatnak ügyfeleink.
A részletes elemzést támogatja, hogy a hagyományos demográfiai háttérváltozók mellett az életmódra és az info-kommunikációs viselkedésre vonatkozóan is számos információ áll rendelkezésre a felmérésben.
A fő témái nagy vonalakban a következők:
Bankpiac (új!) – fogyasztói várakozások, a szektor és intézményei megítélése, fogyasztói attitűdök
Ügyfél-elérés – bankok észlelése, hozzáférés, bankkapcsolatok, elégedettség, ajánlási szándék (NPS), váltási dinamika
Termékhasználat – ismertség, igénybevétel, új vásárlási és váltási tervek
Folyószámla – számlák jellemzői, használatának módja, intenzitása, hitelkeret használat, csatorna használat, elégedettség, váltási szándék
Hitelkártya – hitelkártyák jellemzői, használatának módja, intenzitása, hitelkeret kihasználása, visszafizetési mintázatok, elégedettség, váltási szándék
Fogyasztási hitelek – hiteljellemzők, hitelcél, döntés módja, szempontjai, fizetési nehézségek, elégedettség, kiváltási, előtörlesztési szándékok, váltási szándék
Jelzálog hitelek – hiteljellemzők, hitelcél, döntés módja, szempontjai, fizetési nehézségek, elégedettség, kiváltási, előtörlesztési szándékok, váltási szándék
Megtakarítások – forma, lekötés, cél, felhasználás, döntés, elégedettség, váltási tervek
Digitális csatornák és tanácsadás – innovatív ügyfélkezelési módok elfogadása, használata, bankok részéről igényelt tanácsadás és ennek csatornái
Bankindex™
A Scale Research 2008-ban indított, saját módszertanon alapuló és reprezentatív Bankindex™ kutatása a lakossági, mikro és KKV ügyfelek körében vizsgálja és elemzi folyamatosan a magyar banki piac trendjeit és változásait. A kutatás egyszerre ad áttekintést a piac fő jellemzőiről, valamint lehetőséget nyújt alcsoportok és termékhasználói szegmensek részletes elemzésére is, a modulárisan felépített kérdőívre alapozva.
Ahhoz, hogy a Bankindex™ kutatás követni tudja a banki piac és a technológiai környezet fejlődését, a kutatás tematikáját 2019-ben ismét megújítottuk. Így a felmérés adatira alapozva hatékonyan segítjük ügyfeleinket üzleti döntéseik meghozatalában
Az évente 5 alkalommal megvalósuló reprezentatív megkérdezés, valamint a több évre visszatekintő trend adatbázis segítségével akár költséges és hosszadalmas ad hoc kutatásokat is kiválthatnak ügyfeleink.
A részletes elemzést támogatja, hogy a hagyományos demográfiai háttérváltozók mellett az életmódra és az info-kommunikációs viselkedésre vonatkozóan is számos információ áll rendelkezésre a felmérésben.
A fő témái nagy vonalakban a következők:
Bankpiac (új!) – fogyasztói várakozások, a szektor és intézményei megítélése, fogyasztói attitűdök
Ügyfél-elérés – bankok észlelése, hozzáférés, bankkapcsolatok, elégedettség, ajánlási szándék (NPS), váltási dinamika
Termékhasználat – ismertség, igénybevétel, új vásárlási és váltási tervek
Folyószámla – számlák jellemzői, használatának módja, intenzitása, hitelkeret használat, csatorna használat, elégedettség, váltási szándék
Hitelkártya – hitelkártyák jellemzői, használatának módja, intenzitása, hitelkeret kihasználása, visszafizetési mintázatok, elégedettség, váltási szándék
Fogyasztási hitelek – hiteljellemzők, hitelcél, döntés módja, szempontjai, fizetési nehézségek, elégedettség, kiváltási, előtörlesztési szándékok, váltási szándék
Jelzálog hitelek – hiteljellemzők, hitelcél, döntés módja, szempontjai, fizetési nehézségek, elégedettség, kiváltási, előtörlesztési szándékok, váltási szándék
Megtakarítások – forma, lekötés, cél, felhasználás, döntés, elégedettség, váltási tervek
Digitális csatornák és tanácsadás – innovatív ügyfélkezelési módok elfogadása, használata, bankok részéről igényelt tanácsadás és ennek csatornái
Már a magyarok kétharmada tervezi azt, hogy visszafogja kiadásait
Friss kutatásunk szerint szeptemberben a magyar lakosság 69%-a tervezte, hogy visszafogja kiadásait vagy elhalasztja nagyobb vásárlását a következő 1-2 hónapban, ez érezhető...
Borúlátóak a magyarok: nem lesz miből költeni, visszaesik az életszínvonal
Szeptemberben a lakosság kétharmada számított fogyasztásának stagnálására vagy csökkenésére, megtakarítási képességeinek romlására, valamint háromnegyedük hitelfelvételi...
Újra kell gondolni a munkáltatóknak a dolgozók béren kívüli juttatásait
Hiánypótló kutatást készített a Scale Research a Merlotworks és a Dialogue Creatives megbízásából azzal kapcsolatban, hogy a munkavállalók mennyire érzik biztonságban magukat a...