Újra kell gondolni a munkáltatóknak a dolgozók béren kívüli juttatásait
Hiánypótló kutatást készített a Scale Research a Merlotworks és a Dialogue Creatives megbízásából azzal kapcsolatban, hogy a munkavállalók mennyire érzik biztonságban magukat a jelen gazdasági helyzetben, valamint azt vizsgálták, hogy milyen céges juttatások lehetnek vonzók és hasznosak a dolgozók számára.
Az erről készült cikk megtekinthető a Napi.hu oldalán.
Már a magyarok kétharmada tervezi azt, hogy visszafogja kiadásait
Friss kutatásunk szerint szeptemberben a magyar lakosság 69%-a tervezte, hogy visszafogja kiadásait vagy elhalasztja nagyobb vásárlását a következő 1-2 hónapban, ez érezhető...
Borúlátóak a magyarok: nem lesz miből költeni, visszaesik az életszínvonal
Szeptemberben a lakosság kétharmada számított fogyasztásának stagnálására vagy csökkenésére, megtakarítási képességeinek romlására, valamint háromnegyedük hitelfelvételi...
Digitális fizetési megoldások használata Magyarországon (és a régióban) – friss kutatás, amihez nekünk is van némi közünk 😊
A Mastercard idén második alkalommal mérte meg hazánk Digitális Fizetési Indexét, amely három fő pillérre: az infrastruktúrára, a tudásra és a használatra alapozva méri a piac...