Scale Research
A Scale Research Kft. 2005 elején alakult, kifejezetten azzal a céllal, hogy a banki-pénzügyi szektor számára végezzen piackutatásokat és adatokra alapozott tanácsadást. A cég megalapítása óta a banki és szolgáltatás piackutatási szektor egyik meghatározó szereplője lett, a legtöbb nagy megbízóval rendszeresen együtt dolgozik. 2017 eleje óta az Inspira csoport tagjaként folytatja működését.
Munkatársaink tapasztalataira és projektjeink széles körére alapozva a Scale Research a kutatási igények teljes körét képes lefedni, legyen szó kvalitatív- illetve kvantitatív kutatásról, adatokra alapozott vagy módszertani tanácsadásról, illetve az adatok másodelemzéséről.
A pénzügyi tudatosság még kevés a megtakarításhoz
A mai harmincasok felelősen és tudatosan döntenek pénzügyi kérdésekben, kiemelten fontos számukra, hogy legyen megtakarításuk, de rendszeresen megtakarítani csak 23 százalékuk tud, négy harmincasból egynek pedig egyáltalán nem sikerül félretennie.
A diplomás, családos, vidéki harmincas tesz legtöbbet a környezetvédelemért
Kettősség jellemzi a mai harmincasokat: ez az első olyan generáció, akik már az óvodában találkoztak a környezetvédelemmel, ugyanakkor szüleiktől nem kaptak kész mintákat arra, hogyan óvják meg a bolygót.
Hedonista túlélők vagy családos otthonteremtők?
Különleges korosztály a mai 30-asoké: ők a digitális átmenet generációja. Az utolsók, akiknek gyermekkora még az analóg, offline világban zajlott, emlékeiket azonban a technológia, a VHS- és DVD-korszak, az első mobiltelefonok, az internet megjelenése és egyes ikonikus tévéműsorok (Kacsamesék, Knight Rider, Mátrix, Dallas) határozzák meg.




