Biztató a magas üzleti potenciállal bíró hazai kkv-k digitalizáltsága
A vizsgált kkv-k jelentős része intenzív, többcsatornás online jelenléttel bír és nyitott az innovatív megoldásokra is – derül ki az UniCredit Bank és az Inspira Research közös, a hazai kis-és középvállalkozói szektort elemző reprezentatív Üzleti Potenciál kutatásából. A céges honlap alap, a webshop, a hírlevelek és a bankkártyás fizetési rendszer is egyre gyakoribb, de egyes jövőtechnológiákkal kapcsolatban még óvatosan nyilatkoznak. A legnagyobb fejlesztéseket a vállalatirányítási, számlázási, logisztikai és ügyfél-nyilvántartási rendszerek terén tervezik.
https://www.unicreditbank.hu/content/dam/cee2020-pws-hu/Rolunk/sajtokozlemenyek_magyar/sk_UniCredit_KKV%20kutatás_digitalizaltsag.pdf
Digitális fizetési megoldások használata Magyarországon (és a régióban) – friss kutatás, amihez nekünk is van némi közünk 😊
A Mastercard idén második alkalommal mérte meg hazánk Digitális Fizetési Indexét, amely három fő pillérre: az infrastruktúrára, a tudásra és a használatra alapozva méri a piac...
Mi lesz a pénzügyeinkkel? Pesszimistább a magyar lakosság, mint a járvány idején
Scale Research: mélyponton a lakosság szubjektív jövedelmi helyzete, a hitelfelvételi nyitottsága és a megtakarításokkal kapcsolatos várakozásai, amelyek a COVID járvány idején...
Spórolni kezdett a magyar lakosság: így hat a háború a pénzügyeinkre
2022 júniusában a magyar lakosság 58%-a tervezte, hogy visszafogja kiadásait vagy elhalasztja nagyobb vásárlását a következő 1-2 hónapban, ez a márciusi értékeknél magasabb...




