Biztató a magas üzleti potenciállal bíró hazai kkv-k digitalizáltsága
A vizsgált kkv-k jelentős része intenzív, többcsatornás online jelenléttel bír és nyitott az innovatív megoldásokra is – derül ki az UniCredit Bank és az Inspira Research közös, a hazai kis-és középvállalkozói szektort elemző reprezentatív Üzleti Potenciál kutatásából. A céges honlap alap, a webshop, a hírlevelek és a bankkártyás fizetési rendszer is egyre gyakoribb, de egyes jövőtechnológiákkal kapcsolatban még óvatosan nyilatkoznak. A legnagyobb fejlesztéseket a vállalatirányítási, számlázási, logisztikai és ügyfél-nyilvántartási rendszerek terén tervezik.
https://www.unicreditbank.hu/content/dam/cee2020-pws-hu/Rolunk/sajtokozlemenyek_magyar/sk_UniCredit_KKV%20kutatás_digitalizaltsag.pdf
Már a magyarok kétharmada tervezi azt, hogy visszafogja kiadásait
Friss kutatásunk szerint szeptemberben a magyar lakosság 69%-a tervezte, hogy visszafogja kiadásait vagy elhalasztja nagyobb vásárlását a következő 1-2 hónapban, ez érezhető...
Borúlátóak a magyarok: nem lesz miből költeni, visszaesik az életszínvonal
Szeptemberben a lakosság kétharmada számított fogyasztásának stagnálására vagy csökkenésére, megtakarítási képességeinek romlására, valamint háromnegyedük hitelfelvételi...
Újra kell gondolni a munkáltatóknak a dolgozók béren kívüli juttatásait
Hiánypótló kutatást készített a Scale Research a Merlotworks és a Dialogue Creatives megbízásából azzal kapcsolatban, hogy a munkavállalók mennyire érzik biztonságban magukat a...