Biztató a magas üzleti potenciállal bíró hazai kkv-k digitalizáltsága
A vizsgált kkv-k jelentős része intenzív, többcsatornás online jelenléttel bír és nyitott az innovatív megoldásokra is – derül ki az UniCredit Bank és az Inspira Research közös, a hazai kis-és középvállalkozói szektort elemző reprezentatív Üzleti Potenciál kutatásából. A céges honlap alap, a webshop, a hírlevelek és a bankkártyás fizetési rendszer is egyre gyakoribb, de egyes jövőtechnológiákkal kapcsolatban még óvatosan nyilatkoznak. A legnagyobb fejlesztéseket a vállalatirányítási, számlázási, logisztikai és ügyfél-nyilvántartási rendszerek terén tervezik.
https://www.unicreditbank.hu/content/dam/cee2020-pws-hu/Rolunk/sajtokozlemenyek_magyar/sk_UniCredit_KKV%20kutatás_digitalizaltsag.pdf
A lakosság jelentős része már használja a fintecheket fizetési tranzakciókra, de a banki fintech szolgáltatások elterjedésére még várni kell
A magyar lakosság 77%-a használt már fintech fizetési szolgáltatást, banki fintech szolgáltatást csak 13 százalék, különösen a 40 év alattiak és a nagyvárosi lakosok fogékonyak a...
A lakosság fele szerint a fintech szolgáltatók átvehetik a bankok szerepét
A magyar lakosság 57%-a gondolja azt, hogy a fintech szolgáltatók a hagyományos bankok kiváltói lehetnek, minden negyedik személy szerint akár 3 éven belül, 46%-uk akár...
Tovább folytatódik az ingatlan- és a gépjárműpiac erősödése – jelentős érdeklődés látszik a lakosság körében
A következő 12 hónapban 270 ezer honfitársunk tervez ingatlant vásárolni, leginkább használt házat, 446 ezer fő pedig autót vagy motort, többségében használt autót.




