Újra kell gondolni a munkáltatóknak a dolgozók béren kívüli juttatásait
Hiánypótló kutatást készített a Scale Research a Merlotworks és a Dialogue Creatives megbízásából azzal kapcsolatban, hogy a munkavállalók mennyire érzik biztonságban magukat a jelen gazdasági helyzetben, valamint azt vizsgálták, hogy milyen céges juttatások lehetnek vonzók és hasznosak a dolgozók számára.
Az erről készült cikk megtekinthető a Napi.hu oldalán.
A 30-as generációnak átlagosan egyhavi tartaléka van
A harmincasok jelentős részének átalakultak a fogyasztási és költési szokásai a koronavírus hatására, legjellemzőbben a kiadásaikat igyekeztek visszafogni, de a pénzügyi tervezésre is nagyobb hangsúlyt fektetnek, munkájuk elvesztésével ugyanis komoly veszélybe kerülne életszínvonaluk fenntartása.
Pozitívabb jövőképpel, de bizonytalanságban élik meg a harmincasok a koronavírus második hullámát
2020 utolsó negyedévében, a második koronavírushullám meredeken felfelé ívelő szakaszában változékony kedélyállapot jellemzi a 30-as generációt, akik vegyes érzésekkel gondolnak a jelenlegi élethelyzetükre.
A magyarok harmadának csökkent a jövedelme a koronavírus miatt
Scale Research: a felnőtt lakosság több, mint harmadának csökkent a jövedelme a COVID hatására, minden tízedik személy vesztette el az állását, de többségük talált már új munkahelyet.




